Quina hora és?

dimecres, 9 de maig del 2007

A Catalan in California XII: Human Towers

Si alguna cosa hi ha a Irvine son catalans. Al principi anava be per introduir-se a la societat Californiana d'una forma mes senzilla, però ara, cal començar a cercar mes enllà. De totes maneres una de les coses que es fan cada dijous i no es poden deixar perdre son els castells. La colla castellera de la universitat de Califòrnia, Irvine, els califòrnia kids es reuneix cada dijous per fer castells (human towers) per així esta preparats per les representacions dels caps de setmana. Les representacions no creieu que en siguin moltes, simplement hi ha dues representacions en les 2 trobades internacionals de catalans de califòrnia, una a Los Angeles i l'altre a San Francisco. De moment hem fet la de Los Angeles on vam fer una mica la pena, l'enxaneta es va posar malalta i no vam poder fer castells grans. De fet el mes alt que fem es un castell de 5 però es que no som prou gent per fer mes alt. De totes maneres, aquest pic, al estar desprovistos d'enxaneta vam fer simplement un 4de4, un 3de4, una torre de 4, un pilar de 3 i un pilar de 3 aixecat per sota. Jo normalment pujo a terços perquè diuen que tinc facilitat per pujar amunt. Llavors quan toca fer pilars vaig a les crosses (a la pinya). En fi, aquí us poso unes quantes fotos dels califòrnia kids i que sapigueu que la meva identitat nacional mai quedara pertorbada! Visca Catalunya!

(version française)

Si quelque chose il y a à Irvine ce sont les catalans. Au début ça aide pour s’introduire à la société de la Californie d’une façon plus simple, mais maintenant, il faut commencer à chercher plus loin. De toute manière une des choses qu’on fait chaque jeudi et que je ne veux pas laisser sont les « castellers » (château humain). Le groupe qui fait des châteaux humains de l’université de Californie, Irvine, les « california kids » (le nom du groupe) se trouve chaque jeudi pour faire des châteaux (human towers selon les anglais) pour ainsi être préparés pour les représentations du week-end. Les représentations ne sont pas beaucoup, simplement il n’y a deux. Ils sont pendant les deux rencontres internationaux de catalans de Californie, une à Los Angeles et une autre à San Francisco. Pour l’instant on a fait celle de Los Angeles où on a fait un peu le ridicule. Il manque beaucoup de monde (les plus legèrs) et on a pu seulement faire des châteaux simples de 4 étages. Je monte normalement ou deuxième étage mais comme il manquait du monde, en un château je me suis mis à la base. Bon, je vous affiche quelques photos des california kids. Comment vous voyez je garde bien mon identité catalane!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Josep siusplau, a veure si et faras mal al genollo una altre vegada...

Anònim ha dit...

Aixi m'agrada, fent país, encara que sigui a més de 10000km de distància. Jo liat amb la puta regulació automàtica aqui Girona i tu fent castells.

Bruce

Anònim ha dit...

Josep collons feu calçotades i deixeu-vos de castells! per cert...m'agrada la samarreta

Xixi

urkotxapela ha dit...

la samarreta meravellosa...california kids!!!
josepet, que mos fem grans!!
votes, o no votes??!!