Quina hora és?

dissabte, 7 d’abril del 2007

A Catalan in California IV: I'm there

Bones a Tothom,

Com deia en Tarradelles, “Ja sóc aquí”. Dijous passat a les 17h, hora local, posava els peus en terres americanes. Per aquells que vulguin venir que sapiguen que British Airways és genial: bon servei i sobretot una llista de 50 pelis. Jo vaig mirar: Stranger than fiction, Déjà Vu, Marie Antoniete i Babel. L’avió aterrà com previst, a les 15h. Amb aquestes 2 hores (entre les 15h i les 17h) vaig tenir temps de fer una cua infernal degut al control d’immigració, fer-ne fotos i que la poli em cridés l’atenció. Volien confiscar-me la càmera però al final els hi vaig fer pena i només m’obligaren a borrar les ultimes fotos. Sincerament estava cagat. Llavors arrivo per agafar les maletes i una no hi era, s’havia perdut, a més la que té tot el material d’escalada. En aquell moment vaig pensar: “Comencem bé”. Al final vaig poder sortir al carrer, trobar en Joel que m’esperava, un nano molt simpàtic. Després d’una hora i mitja (per fer 50miles) amb un tràfic brutal, vam arribar a Irvine. Ara és quan l’història comença. Continuarà...

Ah! Espero comentaris de vosaltres, especialment del meu critic més exigent, eh toni ;-).

(version française)

Salut tout le monde,

De la même manière que le président de la catalogne le jour où il est rentré de son exile à Toulouse, je vous dis: “Je suis là”. Jeudi dernier, à 17h, heure locale, je suis arrivé en territoire américaine. Pour ceux qui veulent venir il faut qu’ils sachent que British Airways est idéal: bon service et surtout une liste de 50 films. J’ai vu: Stranger than Fiction, Déjà Vu, Marie Antoinette et Babel. L’avion est arrivé à 15h. Alors, parmi les 15h et les 17h j’ai eu le temps de faire une queue infernale dû au control d’immigration, de faire des photos de la douane et que la police m’arrête pour les vérifié. Ils voulaient me confisquer l’appareil mais à la fin ils m’ont laissé partir, cependant je me suis vu forcé à tout effacer. Sincèrement j’ai eu peur. Ensuite je sorts pour aller prendre les valises et non, une s’était perdue, en plus c’était la valise avec le matos d’escalade. En ce moment j’ai pensé: “On commence bien”. A la fin, j’ai réussit à sortir à l’extérieur et rencontrer Joel Benito qui m’attendait depuis 2h, un gar vraiment sympa. Après d’une heure et demie (pour faire 50 miles) avec un embouteillage horrible, on est arrivé à Irvine. C’est là où l’histoire vraiment commence. Continuera...

P.S.: J'attends vos commentaires, j'aimerais savoir quoi pense l'"autor" de l'idée!!

6 comentaris:

Observadora curiosa ha dit...

La "party" ha començat!! Mon germà m'ha passat el teu blog :D (Sóc la Lorea,... sí... mokete...)

Vull saber totes les coses extranyes de California!! Sí tenim en compte que el seu President es Schwarnegger,... SAYONARA BABY


PD: Té posat als links ;)

Anònim ha dit...

Hi josep!.La veritat és que els teus comentaris han millorat,has fet bé de fer cas en Toni.La veritat és que comença a ser intrigant la teva historia,aquest acabament que has fet ambun continuarà....,això ja comença a semblar-se a prision break.Mola!
Sort!

Anònim ha dit...

Joseeeeeeppp!!!!
No et creguis pas en valen. La cosa millora, però no crec que de moment en Toni es digni a fer cap comentari-elogi.
Què tal l'inglés? I l'espanyol?? i els xinos...has de fer una crònica de xinos. Seria un bon examen sobre la capacitat del teu humor...
La lorea m'ha dit que t'ha donat un parell de consells...via'm.
Per cert, ja t'has aixecat??
Apa!

Anònim ha dit...

Urkoooooooo.Oye podriamos hacer algo de este estilo al youtube,y ponercomo titulo genollo.K te parece?
jajajaja.

Anònim ha dit...

valen...que el genollo ya no existe...ara et dius knee, no?? per cert, q tal el california??

Alex ha dit...

jeje, que putada, menos mal que me he planteado si hacias la misma coña con el Tony en frances et voilà que encuentro que me haces la coña a mi...
Q sepas que estoy utilizando tus emails para aprender algo de català, aunque de vez en cuando tengo que usar la version francesa para entenderlo...